Brist på rubrik!

Hello! Jag har spenderat dagen med mina nära och kära. Var i skolan,hade hemspråk och Fsf vi tittade på film. Sedan åt vi,var i centrum med Cianta och sedan åkte vi med klassen och bowlade i Mariatorget. Det var faktiskt kul måste jag säga. Jag var hemma ett tag efter skolan sen åkte jag till skärholmen och träffade min fian Zeljana ♥ ! Efter dte åkte jag till tumba och var i gården med killarna en stund,sen träffade vi maja och milan i donken. När jag kom hem satte jag på datan och fick en bomb om att min morfar dog. Min fina moster Bilja gjorde allt för att jag skulle le,älskar henne otroligt mycket! Pratade med mina kusiner och med min mamma nu. Mår inte riktigt bra nu, allt händer på en gång. Ska ta och duscha nu sen så ska jag slänga in lite bilder. Kram på er bebisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0