06/03-2012

Halloj! Jag vill inte skriva depp-inlägg men jag är inte på bästa humör idag.
Åkte till skolan med Cianata imorse,vi gjorde inte så mycket i skolan så jag pratade med Cianat hela dagen. <3
Efter skolan åkte jag hem och tog det lung en stund,sen blev det knas och jag drog och träffade Zeljana. Vi promenerade och pratade sen kom Maja och vi drog och käkade.
Åkte hem,packade grejer och drog till gymmet.
Halloj! Jag vill inte skriva depp-inlägg men jag är inte på bästa humör idag.
Åkte till skolan med Cianata imorse,vi gjorde inte så mycket i skolan så jag pratade med Cianat hela dagen. ♥
Efter skolan åkte jag hem och tog det lung en stund,sen blev det knas  och jag drog och träffade min finis Zeljana. Vi promenerade och pratade sen kom Maja och vi drog och käkade.Åkte hem,packade grejer och drog till gymmet. Duschade och målade mina naglar nyss. Ska bra ta det lung och lyssna på musik nu. Kram ♥



~Jag älskar den här bilden. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt bild :)

2012-03-07 @ 00:27:23
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Catja

sv: Jo tack min dag har varit bra. Hur har din varit? :)

2012-03-07 @ 15:28:21
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0