27/02-2012

Hej hej :)
Jag har varit usel på att uppdatera men nu är jag tillbaka :)!
Som alla flesta har jag lov och jag njuter av det. Idag vaknade jag vid 11 : 30 var med pappa, fixade lite grejer med min bror och tränade med fina Milena. Efter det duschade jag snabbt och åkte till älvsjö. Träffade min smurf, Daki, Maja, Milan och lilla David som bråkade med min bror hela jävla tiden! -.-
Vi hade det underbart som vanligt, massa skratt!♥  Älskar Serber och deras humör!
Kom hem för en inte så lång stund sen, pratar med min kusin på skype och tar det lungt. Puss ♥



Min kusin och jag just nu!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - säljer, LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; kollar på film ;D

2012-02-27 @ 23:54:47
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0