04/04-2012

Hej på er! Idag hann jag en hel del, spenderade dagen med mina nära och kära. Åkte till skolan med Shayan och Rawa och mötte upp Cianta på donken, vi käkade snabbt och drog till skolan. Vi hade kommunikation sen hade vi rast och då var jag med Cianata i centrum igen för att äta glass och bara mysa! Efter det hade vi prov i samhälle och vi fick sluta, då fick vi reda på att vi är lediga imorgon eftersom vi är klara med allt, awesome! Loooooovvvv och frihet!!! Kan det bli bättre? Efter skolan var jag och hämtade ut lite paket sedan fick jag skjuts till Skhlm där jag spenderade dagen med Milena, Jelena och Mile!Träffade min fina Zeljana sen, vi pratade och tog det lugnt. Kom ganska nyligen hem och äter godis :(! Imorgon ska jag börja träna igen och jag ska skärpa mig med maten!! Hihi, kram!


Kommentarer
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Ja det var en bra dag, var ute igår och kollade på Lloyd Banks, sjukt bra men blev ganska sent så idag har det varit lugnt.. Själv? :)

2012-04-04 @ 21:50:00
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott inatt söt:D

2012-04-04 @ 23:25:14
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0