03/04-2012

Mina dagar flygger verkligen iväg! Dagen började med tandlekarbesök sen åkte jag till skolan. Hade en lung dag där, var i centrum och käkade med Cianta och vi fick sluta tidigare!Awesome! Pappa hämtade mig vi åkte till banken sedan plockade vi upp mamma och vi åkte och köpte in lite nya grejer och fikade ♥ !Efter det var jag med min bror och köpte kolsyremaskin (eller vad det nu heter) sen åkte jag med Milena till Haninge. Jag var där med bratislav och vandrade runt, vi köpte grejer till honom sedan åt vi på donken. Så såg ut min dag :)! Kram.



Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Tack vännen! vad kul att du tycker de:P hittar du någon favorit?



har du haft en fin dag?

2012-04-04 @ 00:03:26
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0