30/05-2011

Tjaba :)!

Keff uppdatering under helgen men men,jag berättar lite :)!

I fredags hade vi kort skoldag,var i skolan en snabbis sen drog jag med min Polack till min praktik plats :) ♥ !Efter det åkte vi hem,chillade lite hemma,åkte till jobbet sen :)!Efter jobbet åkte jag hem duschade en snabbis,bytte om och pappa sjusade mig o Niko till skäris.Där möte vi upp Zelajan & Dajana :) ♥ !Sen åkte vi till Hagsätra.Vi firade Milans födelse dag :)!Det var så kul,jag hade ont i magen hut mycket vi skrattade :) ♥ !Kom hem lite innan 01 : 00,somnade direkt.

I lördags vaknade jag vid 10 : 00 fixade mig och drog till jobbet :)!Efter jobbet åkte jag hem duschade,fixade mig,vi hämtade Dajana och pappa sjusade oss till Västberga :)!Vi var på fessssstttt :D!Det var skit kul :) ♥ !Det var sistan festen innan semestern.Kom hem vid 03 : 00.Somnade direkt.

I söndags sov jag skit dåligt.
Läste min bok,sov under dagen och var hos mina kusiner.
På kvällen cyklade jag med Niko :) ♥ !Vi träffade Nikola M,var med honom lite sen såg vi Alexis och var med honom ett tag.Kom hem vid 00:00.Duschade,läste lite och somnade :)!

Idag vaknade jag vid 07 : 30 fixade mig och mötte min polack ♥ !Vi hade inte vanliga lektioner.Hade läspass,sen pratade vi betyg i matte,gjorde klart bilden och sen pratade vi en snabbis med engelska läraren.Efter det tömde vi skåpen och drog hem.

Så var mina dagar :)!Ska byta om nu så hörs vi sen :)!Pusspuss ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0