19/05-2011

Hallå bloggen :)!
Dagen har gått ganska snabbt :)!Hade sovmorgon idag :)!Vaknade vid 09 : 00 fixade mig och chillade,Niko kom hem med goda nyheter så chillade med honom en stund :)<333!Sen drog jag till fittja och träffade min Polack <333!Vi åkte till skolan och ''hade'' matte,Joel var inte där -.-!Så alla sprang runt som vanligt :)!Sen hade vi lunch och svenska.Hade redovisningar och vi tittade på tecknad så var skit tråkig -.-!Efter det hade vi uppdrag,vi redovisade :)!Sen hade jag serbiska.Det var sista lektionen för terminen så vi fick sluta tidigare :)!Åkte hem efterdet.
Blev skit irriterad men men,fixar det någ.
Pluggade engelska resten av dan.Har FEEETTAASSTTEEE huvudvärk nu.Ska duscha nu så hörs vi sen.Peace ♥





Haha,vilken sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0