14/05-2011

Heej alla söta människor :) <333!
Det var dålig uppdatering i helgen,inget ovanligt va :P?Men kan börja med att säga att jag mår bra och att jag är skit glad :D!
Lördag

Vaknade innan 08 : 00,packade grejer och åkte till fruängen.Mötte upp Dajana & Tatjana,vi drog till presbyrrå sen till Midsommarkransen :)!Vi var på festivalen :D!Det var skit kul,alla var där :D<3333!Vi spelade fotboll hela dagen,blev galen xD!Men det var tungt :D!Efter det drog jag & Dajana hem.Drog till Skärholmen en snabbis och köpte en väska sen drog jag hem :)!
Duschade och drog till Bojana :)<333!Vi lyssnade på musik,pratade,drev och gjorde oss i ordning inför festen :)!Sen hämtade Maja oss :)<33!
Efter ett tag kom Dajana,Jelena och glada gänget :D<3333!Vi festade loss :D!En skit bra fest på längeee :D!Gud,kan inte beskriva med ord hur kul vi hade :D!Det var trubaci oxå :D!Oooo bästa minnen <3333!Hade skit ont i benen och halsen,men det var värt :D:D:D <3333333!
Söndag

Sov skit dåligt,drömmde om festen :)!Vaknade vid 10 : 30,chillade lite och drog med pappa o niko till visätra :D<333!Det var skit länge sen jag var där :)!Sov lite,sen pluggade jag,gjorde bild,duschade osv :)!
Lyssnar på musik nu och tänker på festen XD!
Ska sova snart :)!Imon lägger jag upp bilder :D!Sov gott,puss :)<333

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av det valfria märkesplagget utsedd! Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny sån tävling där du kan valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till den nya tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-16 @ 09:56:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p

2011-05-16 @ 10:02:13
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sanna -saos.blogg.se

smileyoverdose ^^



svar ok, roligt! ha en fin dag

2011-05-16 @ 10:33:43
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: melissa

det e toppen. vad har du gjort idag då ? :D

2011-05-16 @ 20:36:36
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0