12/01-2011

Heej folket :P <3?!Vad gör ni?Själv softar jag :P!

Det belv intgen uppdate för att jag var trött och hade inge blogglusst :P!
Igår började skolan :)!Såg min ciiaanntttaaa <333!Vi fick 3  nya killar,en e Serb bla. :P!Woohhoo XD!
Vi började med plugget direkt asså -.-!Vi fick ny lärare också :)!
Såg min beebbeeekkk<333!Och hans kompis XD!Kaos XD
Sen fick vi koftor...Slutade innan 16 : 00!Asså sämsta schemat -.-!Seriöst ?!
Sommnade när jag kom hem....Gjorde inget speciellt :)!

Idag vaknade jag vid 07 : 00...Mötte upp Cianta :)<33!
Hade läspass första lektionen-.-!Sen hade jag matte...Ir hade hade,Joel va inte i skolan så alla gjorde vad dem ville XD!Sen hade vi lunch,efter det hade vi idrott :)!Skit kul iaf :D<33!
Sen skulle alla tagga hem för att läraren inte kom,men hon kom efter typ 30 min :O?!Vi fick ny ämne - hälsopedagik!Det var också någon assisten hon babbllaaddee för mkt :O!Lektionen är också för lång,fick damp -.-!Meenn jaa :)!Slutade vid 15 : 30....Softade lite hemma,kollade på Los Serrano och duschade :)!

Ska sova snart...Börjar 11 : 25 egentligen,men ska gå tidigare och göra uppdrags skiten -.-!Vill bli klar med det,så jag slipper göra under helgen :P!Har bara 2 lektioner imon,men slutar vid 16 : 10 :S!Men jaaa :)!Jag överlever väl :P!Sen så ska jag ut lite på kvällen,med dem bästa :)!

Hörs imon,ta hand om er!HUGGS <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0