03/01-2011

Hej babes...<3!

Förlåt,förlåt,förlåt...Hade ingen blogglust igår :S!
Gjorde inget specilelt...Vart ute med Maja,Milan & Niko...Vi prommenerade,Maja & jag var ute till typ 00 : 20,vi pratade och skrattade <333!Sen satt vi och skrattade som fan,jag slåg mig i fönster brädan och alla trodde att jag skulle hoppa ut XD!Och våra planer XD!Gudd..Det var en härlig kväll :)<333!

Idag vaknade jag vid 09 : 00 åkte med min morsa till Tumba,hon fixade ngt sen åkte vi hem :)<33!
Duschade och sommnade på sofan x)!Fick typ en milion sms,fast jag var helt bort :P!Vaknade vid 15 : 00 x)!
Jag älskar att soovvaaaa :)<333!Softade med Niko sen,åkte till fittja :)!Var hos steffi & kristina :)<333!Farmor och farfar var oxå där :)<33!Matade stefan x)!Herre  gud :P!Han kommer alltid vara min bebis :D <333!
Kom hem och chillade,tog en lång bad :)!Chattade med Maja,Milan och min Tamaaraaa <3333!

Ska fixa en sak,så blogga jag igen och lägger upp bilder :)!

Hej så länge :)<333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0