22:37

Heej bloggen :)!


Hann inte riktigt uppdatera idag,men berättar lite kort nu :)!
Igår var jag på min kusins kalas,sen var jag med Nikola M. i stan.Vi mötte upp Bratislav och drog till ung08.Vi var där en stund,sen drog jag och Nikola till Eriksberg till Donken.Vi chillade ute sen.Kom hem vid 01 : 30.
Idag vaknade jag sennttt,vaknade vid 14 : 30 hihi :D!Sen duschade jag,åt en snabbis och drog till mälarhöjden.
Var med min gås,Dajana :) ♥ !Vi drog till Bredäng,Dajana fixade naglar och Nikola M. kom sen :)!
Åt när jag kom hem. Nu lyssnar jag på musik och tar det lungt :)!Funderar på att lägga mig tidigare ikväll :)!
Vad har ni gjort idag :) ♥ ?





Kommentarer
Postat av: Sophie'

- yes :)

natti natti :D

2011-08-18 @ 22:52:14
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0