28/04-2011

Tjaaa :D!
Kan börja med att säga att jag mår ganska bra :)!
Vaknade vid 07 : 00 imorse,fixade mig och drog till bussen :)!Träffade min sötaste Polack och vi drog till skolan :)<3333!Vi hade matte,sen rast,drog till donken med min söta polack :*!Vi softade bara,vi har bästa humörn asså XD .Sen gjorde jag en sak hahahahah XD!Min bebbeeekk <3333!Efter det hade vi matte igen -.-!Sen lunch,rast,svenska och uppdrag.Vi har på 2:ornas redovisning sen slutade vi :)!
Nu ska jag spendera min tid för att fixa min design och lyssna på hög musik :D!!!
Vi hörs sen,puss <3!
P.S. ÄR SÅ SUGEN PÅ ATT FEESSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAA!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: zaneta

tack bästaste min! jag älskar dej över allt annat! ;*****<33333333

2011-04-28 @ 18:46:05
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0