22/04-2011

Heej bloggen  :)!

Det var dålig uppdatering :)!

Igår bloggade jag lite,men som ni vet var jag med Dajana hela dagen :) :) <333!

Idag vaknade jag vid 11 : 00 och åkte till Huddinge/akuten efter som jag har gjort illa min hand i torsdags och den var svullen och lilla :/!Inget kul.Var där i några timmar :/!Men det gick bra :)!Jag är bara helt handikappad nu -.-!
Sen hjälpte jag mamma,vi målade ägg :D!Jag duschad och Dajana kom :D!
Vi chillade ute och planerade massa saker som vi täker göra nästa helg :)!Hoppas det blir ngt :D!
Sitter och lyssnar på musik nu :)!

Skriver så seeeeeeegggtttt -.-!Men jaaa :)!
Ska ta det lung lite nu :)!Puuss :) <333

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-24 @ 00:29:58
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0