06/04-2011

Tja :)!
Det är såååå underbart med långa och ljusa dagar :D!Älskar våren och sommaren (A<3)!
Vaknade runt 07 : 00 idag,fixade mig och drog till bussen.Mötte upp Cianta och vi åkte till skolan :)<333!Buss jäveln var försenad -.-!Det var katastrof i trafiken :/!Så vi kom lite försent :/!Men vi fick gå in på lektion (A)!
Hade läspass,sen ''matte''. Jag skrev rent min hälsopedagogik läxan.Sen hade vi lunch.
Efter det hade vi rast,chillade med Cianta o gänget :)!Spanade in guzzar hahah XD <333!Sen hade vi hälsopedagogik fast vi gick till Teoretiska.Vi var på några föreläsningar :)!Det var ganska kul :)!Vi kom tbx till skolan,skulle redovisa,men en grupp gjorde det. Så vi fick sluta tidigare (A)!Åkte hem,åt,chillade,tittade på tv lite och var ensam hemma :)!
Gjorde inget speciellt :)!Ska fixa lite läxor nu,så hörs vi sen (A)!
Ciao <333

Kommentarer
Postat av: hanna

Gillar du insperation? Klicka dig in på min blogg :)

2011-04-06 @ 20:55:14
URL: http://devenir.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt!

Det är tiptop med mig, galet trött bara ;)



Vad gör du då? :)

2011-04-06 @ 23:24:37
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0