27/10-2010

Heej allihoppa :) <3!

Hur är det mer är?Själv mår jag bra,e lite trött menmen...:)!
I morse vaknade jag vid 08 : 00 fixade mig snabbt och drog till bussen :)!Åkte med min Cinata :)<33!
Vi hade matte första lektionen,det gick snabbt...Vi gick igen för att vi har prov imorgon :/!Sen hade vi läspass istället för svenska :)!Sen hade vi idrott,vi spelade amerikansk fotboll,det var kul...Alla dödades XD!
Sen hade vi lunch,var vi datan med Jasin,Shayan & Cianta...Skulle blogga men Shayan lät inte,han skulle spela nån spel -.-!Hursomhelst,hade klassråd efter det och sist engleska prov...Jag tror att det kommer att gå bra :)!
Slutade tidigare,så drog till centrum med Cianta:)!Hon köpe byxor :)!Sen drog vi hem...Softade lite,pluggade,duschade osv :)!Ska städa min rum lite nu,bloggar senare :)!

Hej så länge :) <33

P.S. 7 DAGAR KVAAARRR :D !!!


December 19/12-2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0