03/10-2010

Heej på er...

Här för ni föra om helgen osv :)<3!

FREDAG:
Var i vårdcentarlen på grund av min fot-.-!Sen åkte jag till Farsta :D!Var där hela kvälleb typ :)<33!Sen så kom maja & miki vid 23 : 00 :)<333!Vi åkte runt lite med bilen,var i masmo :O?!Sen så drev jag o miki om våran kattt XD!Var ute till typ 01 : 30 !La mig och sommnade direkt :)!

LÖRDAG:
Vaknade 13 : 00 :D!Stollltt :P!Städade hela huset ensam (A)!Stolt igen :P!Sen så var Niko på folklor,han kom hem med Milos J. :)!Jag duschade,sen så gick vi till hallunda o käka kebbab :) <3!Sen så gick vi hem till oss,efter det åkte vi till Dajana,sen kom Miki,Maja & Tasa :)<333!Det var kul <3!Åkte hem innan 01 : 00,Maja lämmnade oss i min ''kära'' Bredäng :)!Vi frös till ruttna t.banan kom!Sen så garvade jag & Milos(fatamo zmajewe i skace ki zekan XD)!Ahahah,skit kul XD!Milos sov hos oss XD!La mig vid 02 : ? :S...

SÖNDAG:
Vaknade vid 09 : 30 ,duschade o fixade lite bilder,sen väckte jag Niko & Milos XD!Muuuhaha :P!Efter det lyssnade vi på musik o åt frukost!Åkte till skäris!Mötte upp gänget i Älvsjö :)<33!Vi åkte till Handen,hade folklor...Sen så slääääpade vi oss hem vid 17 : 45!Åt med Niko...Sen så kom min ppaappppaaaa :D :D :D <33333!!!Jag var feeett glad :D!Vi pratade osv :D!Jag o Niko kriga :P!Vi fick chocko plazma,guarana,milka o grejer XD!Jag fick vita converse :D :D :D!!!Yuupppii...Tack pappa :* <3333!Sen var jag med pappa & Niko lite ute.Duschade nyss o så :)!Ska lägga mig snart,e skit trött...
Gott natt på er,krraammm<3333!


P.S. SKA LÄGGA BILDER IMON!!!!! :D <3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0