22:28

Heeej :)!

Jag lever,var bara lite upptagen :)!
Dagen började att jag vaknade vid 07 : 00,fixade mig,plattade håret och åt frukost efter 300 år :)!
Sedan åkte jag mot Fittja,väntade på Cianta :)<333!Vi såg Avan sen,vi åkte till skäris först,Cianata var tvungen att gå till doktorn,sen åkte vi mot skolan :)!Hade läspass första lektionen,sen matte!Joel var sjuk igen-.-!Sedan hade vi Bkf,jag & Cianat pratade om kärleken o allt :)!Hihi ^^, <3333!Älskar dig bebis <3333!Var hos rektor,cianta glömmde sin matkort,så vi dog av garv med killarna från FTG XD!!Skit gulliga :P<3! ''Är alla i Serbien så här söta '' ? hih :P <3!Sedan hade vi lunch,vi dog av grav....Men sen var det inte kul,när jag såg L*** :(!Värkligen...Ta hand om dig mannen <3!Och sist så hade vi aol,vi skrev planering...Slutade vid 14 : 10!Maja väntade vid t.banan :)<333!Vi var i centrum,såg en massa folk -.-!Senare åkte vi till Norsborg,vi skrattade som fan,jag addade typ alla fr Majas fb XD!hahaha xD <3!Sen prommenerade vi osv,hon gick hem vid 18 : 15 :(<333!Jag pluggade matte och aol(läste bara)!Duschade nyss,ska göra några tal till i matte sen bloggar jag :)!

Huggs <333

Kommentarer
Postat av: zaneta

jag älskar dej sötnos min! <3333333

2010-11-23 @ 17:43:27
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig oxå bbeeebbbbooo <333333!!!

2010-11-23 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0