08/05-2010

Halluuw bloggen :)<3!

Som ni vet var jag i mälarhöjden igår...Träffade Dajana först :D <333!
Vi dog var garv XD!Sen åkte vi till Zeljana :D!
Hon fyller år idag...GRATTIS GUMMAN,HA DET BÄST :D <33333!
Sen var Nikola,Nemnaja,Niko,Maja,Milan,Tatjana,och David där x)!
Nemanja..hahah,.assåååå XD!Inga kommentarer :P <333!Ni som var där vet :P!
Nemanja min man :P <333!Vi drev sönder,höll på att dö av garv...Alla blev tårtade XD!
Vi hade skitt kulll...Lägger upp bilder när de skickar :) ;)!
Sen var jag med Nemanja till stan...vi åkte igen till Zeljana sen!Asså riktig kaos i stan :O?!
Kom hem vid 00:30...Sommnade typ direkt,var döds trött x)!

Idag vaknade jag vid 11(?)!
Var lite chockad när jag vaknade,drömmde om massa saker...
Sen sa min mammi ngt,blev fet ledsen...Mennn a!Det e bra nu :D!
Duschade,åt nyss...Messar med bonde nr 2 x)!Han ska dööö :P <3!
Ska snart till Mälarhöjden :D <3!Sen till Dajana :D <333!
MARKO M. FYLLER OXÅ ÅR!HAN FYLLE R18 :D!GRATTIS BROR,HA DET BÄST :D <3!!!
Ska dra och fixa mitt hår nu :)!

Puss på rumpan :P <333!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0