23:10

Halluw ♥ !

Dagen började med sommarskolan x)!Asså vi typ dog av garv hela dagen x)!
Det gick snabbt...Sen hämtade cuca mig :D!Vi åkte till sickla centrum :D!
Vi köpte grejer :D!Köpte bla ny bikini,leggings,baseboll jacka osv :D!Sen åt vi...
Kom hem efter det...Fixade lite saker...
Sen pratade jag med pappa,imon köper jag biljett :D :D :D!!!
Blev skit gladdd :D :D :D!!!
Yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!Längtttaarrrrrrrrrr!!!
Sen så pratade jag med min bror Niko :D ♥ !Det hände inte så mkt mer :)!
Imon gäller det sommar skolan,sen shopping och gymm med kusin vitamin :D ♥ !
Just nu sitter jag hemma,pratade klart nyss med kusin vitamin :)!
Ska dra och duscha...Hörs imon!

Love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0