16/12-2010

Heej bloggen :)!

Vaknade vid 07 : 00 imorse,fixade mig och åkte till skolan :)!
Mötte upp min kochanie,sen hade vi läspass...Påse klagade som vanlig -.-!
Hade avslutning sen :D!Min och ciantas bebisar kom :P <333!
Vi fick bio biljeter för att vi hade mest närvaro :D!Wooohhoo :P!
Skämde ut mig själ,tottaaalllttt....:$ XD!
-rektorn : Vilken gymnasium går du i?
-jag: Jag går också framtids...
-rektorn(börjar skratta): Har du bytt?
-jag: Oj,nej,jag menar didaktus XD!!!
Alla garvade XD!Gud asså XD!!!
Sen var vi i klassrummet,drev osv...Är glad att vi har lov nu,men kommer sakna gänget och min bebis :'( </3!!!
Min heeelltt deelliii apppaa XD!Han började skrika när lärarna sa att vi har lov XD!Cianata o jag dogg :P <333!
Åkte till stadshagen med Cianta och pappa sjusade hem oss :)!Sen åkte vi o köpte lite grejer...
Hjälp till att fixa hemma,ska ha gäster snart...

Vet inte hur mycket jag kommer blogga under den här veckan,men aaa...
Jag har fullt upp :S!

Men vi hörs,ha tand om er :* <33333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0