12/12-2010

Hello :) <3!

Gårdagen gick snabbt...Som ni vet sov Stefan & Kristina hos mig.Stefan väckte mig tidigt,min bebis <333!
Åkte till jobbet vid 10 : 45...Sen efter jobbet åkte jag & Dajana till skäris :)<33!Sen drog vi hem till henne...Sen kom hela gänget dit :)<333!Vi hade ass kul,vi garvade som fan!Sen garvade vid med hennes föräldrar XD!Skit kul iaf :)!Jag sov hos Dajana XD<3!Vi la oss vid 04 : 00 ,vaknade vid 08 : 00 :S!Åkte hem...
Stefan hade fotboll,jag bytte om och åkte med kristina,pappa & niko till handen!Lekte med viktor x)<333!
Sen så kom min farfar från juggan :)<333!Vi var i Fittja,jag lekte med steffi :)<33!
Duschade och sommnade när jag kom hem...Jag e värkligen skiiittt trööttt :S!Ska göra min aol läxa nu...
Vi hörs senare :)!Puss,puss <333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0