03/12-2010

Heej pepps :)!

Hur mår ni?Själv mår jag bra :)!

Hann inte blogga så mycket igår...Kom hem efter skolan,träffade maja sen :)<33!Vi åkte till Boka :)<3!Vi hade skit kul,vi skarattade som tre galningar XD<333 ( A resto za Dzekija) XD!Gudd...XD!Sen fönade Boka oss :D!Skit fint,hon kommer värkligen bli bästa frisören :D<333!Maja har skit lång hår,hon blev skkkiittt fiinn !!!!!
Vill ha tillbax mitt hår :(!Sen snackade jag med majas kusin XD!Hhahah jag blev skit röd och det blev knazz XD!Hhaha!Vi åkte hem till mig sen :)<33!Älskar er tjejer <333!
La mig vid 02 : 00 !
I morse vaknade jag vid 12 : 20 men försatte sova till 13 : 10  XD!Jag älskar att sova :P!
Tittade lite på tv och åt nyss...Lyssnar på musik nu,chattar och fixar min design!Hoppas att jag blir klar med den idag :D!

Vi hörs senare,kraam :) <333!


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

svar; kul! :) i helgen blir det julbak med kompisar! :D själv? :))

kramar!

2010-12-03 @ 16:15:25
URL: http://jencious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0