12/10-2010

Heej på er :) ♥

Jag hann inte blogga...Jag vet att det e seg uppdatering :S!Menmen...
Igår träffade jag Dajana och vi åkte till stan,sen så åkte vi till en restourang XD!Vi dog av garv XD!Det var en dag som jag inte kmr glömma XD x) ♥ !Sen åkte vi till Norsborg för att jag skulle hämmta mina saker...Sen så åkte vi till Dajana...Jag sov där :D ♥ !Skit kul :D!Sen däcka Dajana :)!Jag kommenterade jävla status till 03:30 med marko o aleks -.- XD!Sov skit lite...Så när jag skulle upp var det knazz :S!Jag sov shit lite ju :(!Sen åkte jag,Dajana och Sandra till Mälarhöjden :)!Åt frukost och var där tup helda dagen XD :P!Åkte hem vid 16:??...
Sen tvättade jag :S!Efter det gick jag ut lite med Dayhana :) ♥ !Kom hem vid 23:00 :)!Satt med pappa lite och la mig sen...I morse vaknade jag vid 08:00....Gjorde inget :P!Ska ringa gymmnasieintagningen nu,vi hörs sen ♥ !

Kommentarer
Postat av: Dajana

Hahahaha, naaaj det där glömmer man inte i första hand! xD<3

2010-08-15 @ 20:28:29
Postat av: Andjela

Hhahahah Xd <333

2010-08-15 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0