U meni jesen je,mada kazu svi da sad je prolece...




Jag har haft en bra dag idag :)!
Först och främst gjorde mig vädret på toppen humör. Idag började jag 10 och hade msk första lektionen,vi tittade klar på filmen.Sen hade vi klassråd och rast. Jag hade en ganska rolig rast på länge haha, jag har nämligen tillsammans med Cianta facerapeat Shayan. Jag fick hans mobil och han loggade inte ut från facebook. Då förstörde jag hans liv haha. Jag dör när jag tänker på det. Jag skrattade så mycket i skolan idag!Efter det hade vi Fsf och mål pass,fick gå hem lite tidigare. Jag tog det bara lungt när jag kom hem, pratade med pappa och planerade lite saker :)! Jag är super trött och blek så ska ta en tupprull och sedan ska jag gymma. Puss,puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0