Balkan cruise !!! ♥

Hej bästa läsare! Jag mår toppen och har haft en grymm helg! Ska berätta lite nu.

I fredags var jag med maja,milan,marko och niko i älvsjö. Vi träffade min mupp en kort stund sen åkte vi hem.
I lördags vaknade jag innan 9, jag var med pappa,vi handlade, fixade grejer och åkte till Arlanda för att hämta min mamma. Vi pratade, jag och niko blev skit glada eftersom mamma tog med sig massa goda serbiska saker hihi :D!Sen så fick jag värsta stressen jag packade snabbt,duschade och vi hämtade gänget och gav oss mot Värtahamnen. Där fick vi vänta i ungefär en timme innan vi fick stiga på båten. Jag var så lycklig när vi steg på båten och när fick våran hytt, jag var i hyttet med bästa Milena :) ♥ !Jag och Milena var nog dem gladaste vi skrek av glädje haha, vi pumpade musik och satte igång direkt med att fixa oss. Jag började må så illa att jag trodde att jag inte kommer klara natten. Vi drog och köpte mat så blev allt bra. Det hände lite grejer innan festen men det tar jag inte upp haha. När väl festen började var det gallleetttttttttt! Världens bästa musik, människor och stämning!!!Vi danasde loss, vi drack, vi skrek, vi gjorde allttt! Det var en massa skrat och mys! Fastän det gungade så klarade jag mig, ja berättade tidigare att jag var rädd. Vi festade hela natten och när festen var slut efter 07 : 00 så satt vi i hyttet med bästa grannarna. Efter det duschade vi och fixade oss, det var så dött alla sov. Jag och Milena drog och handlade grejer,vi träffade på min smurf och kengur, åt frukost och drev tills resten inte vaknade. Efter det festade vi igen, jag skrev som fan så att jag tappade röst till slut, vi drack massa goda drinkar och skrattade. Vi kom hem efter 20 : 00. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är och hur kul det var! Jag var med dem bästa! Jag längtar redan till nästa BC kryssning! Jag ångrar inte ett dugg att jag gick! Den här kryssningen har gjort mitt år ♥ !!!!! Det var bästa hlegen ever!!!

Jag pratade med mina föräldrar lite när vi kom hem,duschade och åt sen somnade jag. Idag sjukanmälde mig jag från skolan eftersom jag inte kunde vakna och har galet ont i halsen. Men det var värt det!!!
Bilder slänger jag in så fort jag får in alla bilder! Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag sötis!:D

2012-03-26 @ 16:31:18
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra dag sötis!:D

2012-03-26 @ 16:31:18
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0