03/03-2012

Hej mina vänner! ♥


Jag orkade inte sitta vid datorn igår.Min dag har varit upp och när. Jag grät av både lycka och sorg. Jag visste inte var jag skulle ta mig till. Men tack var det mina fina vänner tog jag ut mig ur det hela. Älskar er. ♥


Igår var allt bra under dagen,jag var glad. Jag träffade Sandra och vi frog till Cafe Classico och käkade cesarsallad. Vi pratade och hade det mysigt ♥. Då fick jag sms av pappa att Miroslav dog, jag var chockade och ledsen.
Jaga åkte med Sandra till tumba,nikola hämtade mig där och vi åkte till Brankica. Jag grätt och mådde skit ett tag. Vi satt med Olja och pratade och fick reda på lite grejer.
Efter det  åkte jag och Nikola till Älvsjö, vi träffade Maja,Milan och Daki. Dem gjorde allt för att få mig att må bra och det gjorde dem. Jag glömde allt för ett tag. Vi köpte mat till David och drog hem till honom.
Vi hade det kul där, vi skrattade, pratade, tittade på film och mycket mer. Tack för alla värdens bästa vänner! ♥
Jag skulle inte ha klarat mig igår utan dem! Vi kom hem vid 3 och jag la mig direkt.

Idag mår jag bättre. Jag har varit och shoppat, var med min familj och hade det mysigt.
Duschade nyligen,ska packa allt och dra till milena. Ikväll blir det utgång!
Vi hörs imorgon. Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Vad är det galnaste du har gjort? När jag var på Mauritius fick jag gå på en 125 m lång planka som var 70m över marken. Det var helt sjukt läskigt! Kram!

2012-03-04 @ 18:30:25
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0