2011 i bilder !

Under 2011 har jag lärt mig en helt del. Jag har insätt mycket! Jag lärde känna nytt folk!
Jag har insätt en massa saker, jag har varit ganska glad och haft det underbart!
_________________________________________________________________________
Januari ~ Det var en ganska lungn månad, jag festade en massa och hade praktik i 5 veckor,först gången i mitt liv. Jag lärde känna Kattis och var med henne på Juggefest (Dzenan) :) ♥ !






Februari ~ Det var inte riktigt min månad. Pappa var på sjukhuset och fick diabetes, jag hamnade också där fast med svullna halsmandrar,kunde inte anndas. Var sjuk i mer än 5 veckor. Klippte mig kort, var i Göteborg med gänget och på Juggefest (Amadeus band).
Mars ~ Jag blev frisk andra veckan i mars. Jag lärde känna David på festen i Middgård haha,hur arg var jag när jag skulle till festen. Det hände inte så mycket mer förutom att jag var ute varje helg.
April~ Mamma fyllde 40 ♥ ! Jag hade roliga och galna dagar på skolan,pluggade en massa eftersom skolåret näramde sig. Bloggen fyllde 1 år :)!
Maj~ Jag hade det kul, var ute jätte mycket. Det var fin väder så jag levde livet. Och jag var med på värdens bästa festivalen (omladinski) hade hur kul somhelst, det där glömmer vi ju inte :P! Och var på Tatjanas student! Jag klippte mig igen och ännu kortare. Zaneta köpte system kamera och vi var ute och fotades haha :)
Juni~ Jag gick ut 1:an den första juni. Jag åkte till Belgrad med mamma,var där med min kusiner och hade det galet. Min bror fick körkort :) ♥ !
Juli~ Var hela juli i Montengero,gjorde galna saker, fyllde 18 år och var på David Guetta koncär. Det var nog min bästa månad. Jag kan inte bäskriva hur kul jag hade med Viktor, vi gjorde massa saker, hängde vid poolen, jobbade, festade osv :) ♥ !
Augusti~ Pappa fyllde 46 ♥ !Jag började i 2:an. Var ute en massa och min bror var bortrest så jag var galen haha.
September~ Steffi fyllde 7 och började i 1:an ♥ ! Jag var på en massa födlesedagar och fester. Lärde känna en massa nytt folk. :)
Oktober~ Jag var ute en massa igen,haha. Nikolas kompis (Joca) var på besök :) ♥ !
November~ Jag började med praktiken :)! Jag snackade med Duca nästan varje kväll,var ute en massa och festade.
December~ Det hände en massa roliga saker och jag var ganska glad under den här månaden :)! Jag var med gängen på Mekis galna 18-års fest. Jag blev klar med praktiken och var i skolan i en vecka,jag fick reda på att jag ska ha glasögon. Jag var ute en massa, jag festade, vi firade min bror som fyllde 20 år, skrattade en massa med David,lärde känna underbara Valentina och hade en underbar nyår :)!Och så var jag glad över att vi inte hade någon snö i december :P!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2012-01-03 @ 05:38:24
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej! Fin blogg :) kram ^^

2012-01-03 @ 07:59:16
URL: http://fotoimittliv.bloggplatsen.se
Postat av: Emilia ♥

Önskar dig en fin dag. ♥

2012-01-03 @ 09:07:16
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Daniella

SVAR: Jag hade ett toppen nyår, själv?

2012-01-03 @ 12:45:53
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: neli

jo tack, mitt nyår var bara bra.. blev juggefest för min del =) själv då tjejen? god fortsättning på dig =)

2012-01-03 @ 15:33:58
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Vilka otroligt härliga bilder! :D

Hoppas att du har haft en jätte mysig dag i solen.



Kramar!

2012-01-06 @ 18:04:06
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0