Ne volis je znam,samo mi se svetis...

Heej hej :)! natt sov jag inte så bra eftersom jag mådde skit dåligt. Min söta pappy väckte mig hem cheeseburagre imorse ♥! I allafall,har varit i skolan,som vanligt hade prov osv, efter skolan var jag och tänade :D!Jaaa,jag har köpt ett gymmkort och den är bara min nuuu :D!Hihi,jag var och tränade med Milena,tjänner på att jag kommer ha träningsvärk imorgon, men det var skönt med träning hursomhelst :)!
Efter det var jag bara med min bror,vi lyssnade på musik,pratade osv :) ♥ !
Har ni haft en bra dag? Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej jag har bara tagit det lugnt. Var på gymmet imorse men efter det har jag bara vart hemma. Imorgon blir det samma visa igen då gubben har bilen till jobbet på em/kväll. Vad ska du göra? :)

2012-01-26 @ 00:42:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Julia

fina blogg!

2012-02-02 @ 22:20:39
URL: http://svanqvistjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0