22/01-2012

Hey babes! ♥

Jag hade en grymm helg :)!
I fredags blev planerna lite ändrade så det var  jag,niko,maja och milan som drog till bion :)!Vi tittade på New Years Eve,riktigt bra film,grät till och med. Vi var på flottsbro sen osv.


Igår fyllde finaste Milena år ♥ !Grattis gumman! Jag var med Boka i stan,sen drog jag hem för att fixa mig snabbt och sen drog vi till Milena,vi hade skit kul :)!Efter det åkte jag med brorsan till hagsätra,var hos mina kusiner. Skulle träffa min smurf,men det blev inte så :(! Kom hem vid 3.


Idag har jag sovit bort större delen av dagen,vaknade 15 : 00. Städade mitt rum,pluggade och chillade med min fina pappa. Ska skriva min artikel snart och springa ner till tvättstugan,bläää!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0