01:36

Hej bebbisar! ♥
Jag vet att uppdateringen suger,men jag njuter av dem sista dagarna på lovet :)!
Igår var jag ute med Milan,Maja och Nikola vi promenerade och gjorde lite galna grejer. Sen åkte vi till donken och träffade brankica,jag spelade The Sims på hennes Ipad haha,dem vill döda mig. Sen så lekte vi sanning och konka,det var bara sanning egentligen,men en massa saker kom fram haha :)!
Idag vaknade jag vid 13 : 00 fixade lite grejer, stäadade garderoben med pappa,mötte upp Zeljana och vi åkte till Brankica :)! Efter det åkte jag till Milen och vi ringde angående biljetter till kryssningen :)!Vi ska boka biljetter imorgon,längttaarrrrr!!!
Jag har precis duschat,lyssanr på musik och ska svara på kommentarer och fixa bilder nu :)!
Kraam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0