09/02-2012

Hej babes!
Jag är hur trött som helst. Jag sov dåligt inatt,åkte till DN med Zaneta i morse. Vi mötte upp resten och var där ett tag,efter det åkte vi till skolan och hade lektioner. Jag blev skit irriterad och arg på grund av vissa personer i min klass!Ööhh,idioter!!!Aja,åkte hem sen,packade tränings grejer mötte upp Milena och drog tilll min skola. Var där ett tag för att finnas för nya BF-elever som ska börja :)!
Efter det åkte jag och milena till träningen :) ♥ !Vi skrattade så mycket att jag fick så ont i magen till slut!En söt vet har jag,ska ni veta!
Snart ska jag duscha och sen ska jag sova. Imorgon har vi ingen skolan vilket betyder sova hela dagen :D!Jag vet att ni är avundsjuka haha :P!

Puss,puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0