05/02-2012

Hej sötnosar! Helgen har rusat iväg som vanligt. Jag har haft en bra helg.
Igår var jag hos Milena,vi tittade på tv, pratade och hade en massa kul tillsammans med Anita :) ♥ !Efter det kom Niko,Bibbi och Bata så vi åkte till heron och efter det träffade vi Maja & Milan i donken.
Jag,Maja,Milan och Nikola satt i eriksbergs donken sen och skrattade så mycket.


Idag vaknade jag efter 13 : 00 var hos min farmor med pappa och mina kusiner var där så vi hade det kul :)!Myste som fan med Steffi,min älskande bebis ♥ !Efter det var jag och köpte lite grejer med Niko,duschade,åt och gjorde inte så mycket mer. Ska ta och plugga lite matte nu sen ska jag sova.
Vi hörs imorgon,ha en bra start på veckan. Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0