15/04-2012

Guess who's back? Hehe, heej alla fina! Jag hoppas att ni mår bra, det gör jag iallafall.
Jag njöt under hela lovet, har dock hunnit sova så mycket men jag överlever det nog. Jag har spendeade mina dagar med Zeljana, Brankica, Milena som har kommit hem från Serbien, mina kusiner, på stan och som vanligt i älvsjö och Hagsätra.Vi har druckit och gjort en massa roliga och galna saker :)!Jag är allt annat förrutom redo för skolan imorgon, jag vill verkligen inte dit...
Hursomhelst, idag firar vi ortodoxer påsk. Så grattis till alla som firar påsk idag :)!Nu ska jag väcka min bror och min kusin sedan ska jag fixa mig och åka till kyrkan. Hörs sen,puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



kramar.

2012-04-15 @ 13:01:26
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/
Postat av: Sophie / Blogg.se

Hej Andjela,

tack för att du tittade in hos mig och gillade bilderna från Bear and Bird, Sydney är fullt med små fina ställen som de och så skiner solen :-)

Vad roligt att se att du använder ett av våra (blogg.se s) nyaste teman, fint!

Hls Sophie / Blogg.se

2012-04-15 @ 22:21:03
URL: http://karriaristan.se
Postat av: Sophie / Blogg.se

Hej Andjela,

tack för att du tittade in hos mig och gillade bilderna från Bear and Bird, Sydney är fullt med små fina ställen som de och så skiner solen :-)

Vad roligt att se att du använder ett av våra (blogg.se s) nyaste teman, fint!

Hls Sophie / Blogg.se

2012-04-15 @ 22:21:04
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0