29/09-2011

Heej snyggingar! ♥


Hann inte uppdatera idag menmen...Idag åkte jag till skolan och hade teori pass första lektionen,sen hade vi orientering!Haha en skön dag på länge,fel buss,chilla galet utomlands i Libanon,cp chiwawa som hoppa på mig när jag sprang osv.Haha en tung dag kan jag bara säga :) ♥ !
Efter skolan åkte jag hem och duschade,sen njöt jag bara av finaste vädret :)!ÄLSAR VÄDRET JUST NU! ♥
Sen var jag i Tumba och efter det träffade vi Nikola M. en snabbis :)!
Jag ska svara på kommentarer strax,duscha och göra lite samhälle så att jag slipper göra allt i skolan imorgon :)!
Puss på er ♥ !


P.S. Och ett stort grattis till David(banan)som fyller 29 idag :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0