För att jag har tråkigt på en söndag (:

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst? Haha ja?!
Ätit sushi? Japp.
Stått på scen? Yeah.
Varit ihop med nångon som varit otrogen? Ja -.-
Varit med om en bilolycka? Nej.
Klättrat på berg? Jaa :)


ANTIGEN ELLER

Kallt lr varmt? Beror på.
Blått lr svart? Svart!
Regn lr snö? Inget,men hellre regn!
Rosor lr tusensköna? Rosor :)
Vår lr höst? Vår.
Historia lr vetenskap? Ähh,historia?!
Matte lr engelska? Ooo kille me,jag vet inte.


MOTSATTA KÖNET

Gillar du någon just nu?
Japp :)
Vet den om det? Haha tror det.
Gillar någon annan dig just nu? Haha vet inte! :)
Vad tittar du hos en kille/tjej? Ööhh,mycket...


INOM DE SENASTE 24 TIMMARNA

Har haft en seriöst samtal? Ja.
Kramat någon? Ja :)
Bråkat med en kompis? Nej.


ÖVRIGT

Svär du för mkt? Tror det,fast svär då mer på serbiska än svenska.
Vilken färg är dina byxor just nu? Svart.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Jag svär jag drömde - kartellen ♥
Vad var det sista du sa? Ja,det kan vi.
Vad är bredvid dig just nu? Min mobil och USB.
Vad var det sista du åt? Kebab. :)
Hur är vädret just nu? Ähh,kallt antar jag.
Vem pratade du med sist på tel? Milan 
Vad gör dig glad? Aaa,mycket :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0