09/10-2011

Heej mina fina änglar! ♥
Jag hoppas att alla mår bra och att ni hade en rolig lördagskväll igår :)!
Som ni vet var jag i iTumba igår hos Milan med gänget. Ugo kom oxå dit,fett länge man såg honom,vi pratade,sjöng,chillade osv. Jag var ledsen en hel del,men jaa. Efter det åkte vi till centrum för att möta upp Natalija,Nikola & Bratislav,vi chillade hos Bratislav.
Vi kom hem vid 04 : 00.
Idag väckte min pappy mig vid 11,vi drog och handlade sen åt vi på donken :) ♥ !
Efter det var jag ute i Norsborg med Nikola & Joca.
Nu har vi gäster och så,ska svara på lite kommentarer nu sen ska jag äta.
Ikväll blir det bilder :)!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lowa

jo bara fint tack!

2011-10-09 @ 15:28:44
URL: http://dubbelveillustrations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0