05/10-2011

Heej bebisar! ♥


Kan säga tt jag är på bättre humör idag vilket är bra :)!
Vaknade runt 09 : 00 imorse,fick kuta till centrum för att köpa cigg till pappa och frukost till mig :)! Efter det drog jag till skolan med Zaneta och Slisko :)!
Vi hade prov första lektionen,det gick awesome. Sen hade vi lunchrast, jag,sara & zaneta drev om ''Jesi ti iz Bosne'' med Saras kille och bebbek haha,bästa!Sen hade vi svenska,kommunikation och idrott. Det var faktiskt skit kul på idrotten :)! Fick sluta vid 16 : 00.
Jag var hemma en snabbis och åt sen drog jag med pappa.
Nu ska jag äta något snabbt,sen duscha och läsa en sak i svenska.
Vi hörs sen,pusssss ♥ !



Lite bilder från dagen i skolan får ni också :P!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0