01/10-2011

Redan första okober och förvånande fint väder :)!Så jag måste säga att jag älskar det här vädret!♥
Hursomhelst...Det var dålig uppdatering igår och idag,men ska berätta lite nu :)!
Igår träffade jag Boka efter skolan och vi drog till ikea,vi köpte lite grejer och fortsatte vandringen på Kungens kurva :)!Efter det var jag med pappa en stund och senare dråg jag hem till Boka :)!Vi softade med hög musik och grejer,sen kom Milan & Milan haha :)!
Efter ett tag drog vi till eriksberg till donken och träffade min bror,sen kom Nikola M och hans kompis,så vi drog hem vid 01 : 30.
Idag vaknade jag runt 13 : 00,fixade mig och åkte med Boka till skäris,vi köpte lite grejer sen drog hem.
Just nu sitter jag med böt hår,har duschat nyss :)!
Ska surfa på nätet lite sen fixa mig.Det blir bowling ikväll tror jag :)!
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0