23:20

Heej fina folket :)<3!
Som sagt,jobbade idag :)!Pratade med Dajana och drev som vanligt x)<333!
Sen hämtade pappa mig och vi drog till kungens kurva,köpte lite saker och drog till vårby gård,sen hem.
Tog det bara lungt och duschade,sen råkade jag somna :S!Vaknade för ungefär 40 min sen.Tror att jag börjar blir förkyld -.-!Har ont i huvudet,nyser och min näsa är täppt nu -.-!Men jaa...
Jag vet inte om jag hinner blogga imon.Ska på ungdoms festival,sen ska jag ut och festaaa :)!Jaaaa!
Men ni får ha det så bra till vidare :)!Puss på er <3


Oooooo,har hittat en gammal bild på Niko & Stefan <3<3<3!

Kommentarer
Postat av: melissa

allt bra med dig idag ? :D

2011-05-14 @ 22:58:20
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0