22/05-2011

Heej babes ♥ !

Det blev inte så många inlägg under helgen men inget ovanligt :)!
Gårdagen spenderade jag med familjen,vi promenerade och vandrade runt,sen käkade vi ute :) ♥ !Älskar min familj,dem är allt jag har ♥ !
Idag var jag med mamma på stan :) ♥ !Köpte en linne,chillade och såg en deli bebbek x) ♥ !
Efter stan var jag & mamma en snabbis i skäris,sen hämtade pappa oss och vi åkte hem :)!
Efter det åkte jag till min söta polack och vi cyklade till Tumba :)!Skit kul,vi åt glass,pratade och skrattade :) ♥ !Efter det åkte jag till Fittja till min lilla Steffi,ha är skit söttt ♥ !Gulligaste ungen!!!Sen handlade jag med pappa och åkte hem:) ♥ !Duschade nyss och målade naglar :)!
Var skit social i helgen,haha :P!Det var länge sen jag var så mkt med min familj under helgen x)!

Hörs sen,puss ♥ !


Min Polack,kocham cie ♥ !!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pedofil leende nr1!

<333

2011-05-23 @ 19:59:29
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjie

Hahahah överdriv inte,skit söt ju :)!

<333333

2011-05-23 @ 23:22:00
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0