20/05-2011

Shulululu sötnosar :D <333!
Kan började med att säga att jag hade ne toppen dag :D!
Vaknade vid 07 : 00,fixade mig och åkte med min söta Polack till skolan :)<3333!Vi tittade på redovisningar och sen tittade vi på tecknad igen :)!Efter det redovisade vi engleska,allt gick bra :)!Sen slutade vi,åt mat och chillade lite i skolan.Kattis var i skolan,så var med henne en stund :)<3333!Sen åkte jag till skäris och såg Bojana P. :)!Efter det åkte jag till jobbet,drev sönder med Dajana :D<3333!Efter jobbet åkte vi till skäris och promenerade till heron.Vi åt på Café Classico, käkade värdens godaste cesarsallad och såg värdens snyggaste killar XD!Hade skit kul!Sen tog vi det bara lung och pratade och gjorde en massa annat skoj :)!Efter det promenerade vi till Segeltorp och doooggg av garv XD!Jag håll på att kissa på mig,bokstavligen!!!Sen såg vi min bebek,jag blev helt galen och jag säger inte vad hände :P!Dajana & jag vet bara :P!Värdens bästa kväll:D!Hade värkligen jätte kul :)<3333!
Sen hämtade pappa mig,kom hem för ungenfär en halv timme sen :)!Ska duscha nu,tittaa på film med min bror och tänka igenom lite saker :)!
Så hörs vi senare :)!Puss,puss!



Tack för en underbar kväll vännen.Jag älskar dig ♥ !

Kommentarer
Postat av: Dajana

Våra kvällar är utan tvekan de bästa man kan tänka sig, eller det är vi som gör dem till de bästa! "Kajaces se Andjooo" "necuuu, idem, evo tata i Nikola su stigli..." hihi^^

Love ya' :)<3<3<3

2011-05-23 @ 01:00:38
Postat av: Andjie

Hahahah,bästa :)!Volim te sötnos <33333333333

2011-05-23 @ 23:20:15
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0