06/05-2011

Heeeeeeej :)!
Dagen har gått jätte snabbt :)!Råkade ställa in klockan på 05 : 00 -.-!Men vaknade vid 06 : 30.Var helt fuckt upp-.-!Mötte min söta Polack och vi drog till skolan.Vi hade läspass i 10 min :)!Sen hade vi svenska,var värkligen helt förstörd :S!Sen hade vi en jätte kort samling på engelskan och vi hade lunch.Hahahha gissa vad jag gjorde XD?!Nä,jag trodde att jag kommer dö XD!Jag kollade på min bebbek och stod mellan hiss dörrarna som höll på att stängas,jag skrek allt jag kunde typ XD!Hhahahhha ren katastrofff XD!
Sen åkte jag och min Polka hem <3333!Vu träffade Lilly :D <333!Sen chillade jag lite hemma och drog till jobbet :)!Pratade med Dajana,vi skrattade och hittade på en massa trammsss som alltid XD<333!Drog till skäris efter jobbet,hittade INGET bokstavligen och drog hem.Det var kaos hemma,mina föräldrar städade och Niko sa att Sasa Z kommer,vi var lite ute och vi drog hem.
Duschade nyss är skit trött,så ska sova snart :)!
Jag vet inte om det blir nån uppdatering under helgen.Ska göra en massa :)!Men ha det bra tills vidare :)!Puss <3
P.S. Srecna slava ♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0