00:18

Heeej bloggen :)<33!

Seg uppdatering under helgen,som vanligt :)!Men berättar lite kort nu :)!

LÖRDAG

Jag jobbade,sen åkte jag hem duschade och fixade mig...Dampade på alla XD -.-!Vi  skulle bowla,men folk kan inte bestämma sig och komma överrens -.-!
Till slut mötte jag upp Dajana i skäris :)<333!Vi drog till heron,vandrade runt och såg en massa folk :)!
Sen kom Maja med Daniel och David :) <333!Alla andra gav upp -.-!
Sen såg vi Gaga...pratade med honom lite och vi väntade tills vi fick bowla :)!
Jag & Dajana gissade på massa saker som kan hända o typ allt hände :O!Läskigt :P!
Vi bowlade till typ 23 : 00,det var skit kul :)!Sen retades David jävla tönt -.- :P!Asså han psykade mig ordentligt x)!Iddjjuuttt :P<3!Sen mötte vi hans vänner,vi chillade i donken...Vi dog av garv,hur han satt med snea ben och hans äckliga ''färskpressade banan'' XD!Hahahah,hur cp kan man vara egentligen :P?!Han retade mig hela kvällen att jag e paradajz(tomat) -.-!
Sen slogs vi ute med David och vi baxade hans keps XD!Han jagade runt oss,till slut slängde han dajana i snön pg hans ruttna keps XD!Hahahah...Sen krigade vi i bilden,på vägen till Dajana XD!
Han blev så jävla ledsen när jag tog hans keps och gick ut ur bilen :O!Hhahah,gud!Jag kunde inte tro att någon kan vara så ledsen över att man tar dens keps :O!Hahah...Men han fick tbx den sen :)!
Jag sov hos Dajana :)<333!


SÖNDAG

Jag åkte hem fr Dajana,gick inte på folklor...Pallade inte :)!
Åkte till skäris med mina föräldrar,sen var jag med pappa,niko o zoki :)<333!Åkte hem en snabbis och sen åkte vi till farmor,stefan,kristina o zoki kom också :)!Jag gosade med min bebis :)<333!Sa hej då till farmor,hon åker till Juggan ímon :S!
Sen var jag hemma,var på värdens sämsta humör :S!Var så deppad...Jag hade ingen lust till nåt :/!

IDAG

Åkte till skolan,hade läspass första lektionen,sen matte.Prattade med Zaneta :)<333!Sen engelska,jag skrev klart min uppsats.Sen hade vi lunch...O jag visste att läraren skulle vara sjuk,och så var det -.-!Vi hade ingen bild :/!
Jag träffade Maaajjjaaa :D <333!Vi ståg i olika vagn i tuben och tittade på varann XD<333!
Sen gick vi runt lite överallt,vi prtade,var på donken osv :)!Köpte en tröja och leggings...
Vi garvade så jävla mkt XD!Snattis på nattis,snattis på kassan och Meda på busse osv XD!Hahaha,bässta <333!
Vi drog hem vid 17 : 20,jag tittade på tv,städade mitt rum,duschade och chillade :)!

Hörs sen,puss <3333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0