13/03-2011

Heej babes <3!

Det var dålig uppdatering :S!Menmen...

I Fredags var jag i skolan,jobbade efter det :)!Och åkte med Dajana en sanbbis till skäris :)<333!
Efter det åkte jag till fittja :)<333!Min pappa,farbor,Niko o Steffi grillade :D :P!Det på minnde mig sommarreeennn <3333!Så var i fittja ett tag och åkte hem sen :)!Gjotde inte så mkt...

I lördag jobbade jag :)!Åkte hem och duschade,tårkade håret,plattade håret,packade saker och sminkade mig på en timme :D!Jag har slagit rekorden XD!Hhaha :P!
Sen så hämmtade Zoki oss...Så jag,pappa,niko,kristina,stefan o zoki åkte till handen :)!Vi hade uppträdane och fest :D!Allt gick bra och det var galen efteråt :P!Det var skit kul...Jag var så trrött och sliten,ville inte gå :S!Men jag ångrar inte att jag gick :D!Sen så retades jag med folk som vanligt :p!O David Ml. e cp :P!Han retades halva kvällen XD!MEn det var kul iaf :)<33333!
Pappa och Zoki hämtade oss runt 01 : 00,vi åkte hem och jag somnade direkt x)!

Idag vaknade jag vid 13 : 15....Gjorde inte så mkt!
Prattade med min bästa mormor<333!Jag saknar henne otroligt mkt <3333!Längtar tills att se henne <33333333!!!Älskar dig mormor<33333!!!!
Är jätte seg,har ont i kroppen,hostar och mår inte riktigt bra :(!
Ska lägga mig lite och titta på Los Serrano,så hörs vi sen,pusss <3333!



I sommras ~Volim te najwise na svetu <3!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0