När man minst anar,så händer det :) ♥ !

Heej på er (A) <333!

Då var det en till vanlig skoldag :)!Åkte med Cianta till skolan :)<333!Vi hade matte första lektionen,sen hade vi lunch rast,vi softade och drev ''hej,hej,hola,help me'' XD!Cianta tiggade tuggummi och 2 kr XD!!Hahahah bästa XD<333!Sen hade vi svenska,vi skulle berätta sagor o så klar blev det katastrof XD!Sen hade vi rast :)!Min guzz kom,hans leeennndddeeee dödar mig :D<333333!Hihi!Och sist hade vi uppdrag,vi jobbade i grupper,i gjorde nån tabel om en film...Sen hade jag hemspråk,vi pratade bara :)!Sen drog Bane o jag hem,det var vi 2 bara där typ...:/!Sen åt jag och softade när jag kom hem,skrev mi svenska läxa i flera timmar :)!Men den blev bra :)!E stolt över mig själv XD!Gjorde min engelska oxå...Duschade nyss.
Lyssnar på musik o chattar med David ML -.-!Han e seeeg-.-!Han retar mig igen!
Ska sova snart är skitttt trött :/!

Puss på er gullungar (A) <333!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jadu, det blir väl att umgås lite med vänner och så :) Har ni börjat få vår där du bor nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se



Ps. Var gärna med i min dagens blogg-tävling, eller i tävlingen där du kan vinna 1000:- på H&M :)

2011-03-25 @ 15:55:45
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

godmorgon!

allt bra? :)

2011-03-26 @ 10:17:37
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) jorå :) Deltog du i earth hour igår då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-27 @ 14:34:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0