Jedan je zivot sto imam ga ja...

Heeej bloggeeennn :)<3333!

Det var länge sen...Jag berättar lite kort nu :)!Jag orkar inte berätta allt och i detalier :/!Men ja...
Det blev ingen solna i torsdags,var med Maja i stan ist  :)<333!Jag var hos doktorn,har streptokok igen(stavning? ) sen såg jag mina kusiner,min Steffi som sprang mot mig o började kramas och gosas :)!Min bebis <3333!Sen så jobbade jag,var i stan igen,bowlade med gänget,sov hos Dajana igår :)<333!Myspys :D!
Idag var det folklor,inget speciellt....min farbror o stefan hämmtade mig o kristina,chillade hemma sen osv...
Tittade på Los serrano,pluggade lite o chillade vid datan...:/!Är inte på bästa humöret,vet inte riktigt vaför men jaa...
Imorgon är jag ledig,har bara utvecklingssamtal :)!Så ska ta det lung lite och fixa läxor :)!
Ska sova snart,är trött...
Jag lägger in bilder imon,jag lovar....Puss så länge,hej <3!






...Jedan je zivot sto imam ga ja,jedna je majka i sunca sjaj,
jedna je prva ljubav,jednog se Boga cuvam... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0