För ett år sen...

...var jag med klassen på skolresa i kittellfjäll :D!Den här tiden var vi i bussen på väg dit :)!Vi var där 7 dagar :)!
Jag o Zaneta hade bästa minnen va fan :)<333!Kmr alldrig glömma :)!Vi sov i samma säng 7 dagar XD!
Det värsta var hur mycket jag grrrääättt när vi kom :(!Hahah gud asså XD!
MINNEN <33333


JAG & AYLIN <333


Hahah..minns den där resan som om det var i går x)!
Vi var i t.centarlen då,jag smsade med Gaga...Hahah gud asså XD!


Ipek & Lilly <333


Åååå...Varan hus :P<333!




haha..halva klassen xD <333


Zaneta minn <3333


Jag & Cianta <333


Caianta och jag på väg till våran närmaste affär XD <3333


Maria E. :) <333


Cianta <333


<3333


Cianta måde illa här :S <333


Lilla jag (A)


Hahah...Cianta & jag sover på hotellet <333


Min favorit bilddd <33333


Me


Blöööööööö...jag i min egen värd x)


Det var sista dagen,då vi skulle hem!Ni anar inte hur glad jag var och hur mkt jag längtade tills att kliva på bussen...Jag räknade varje minut och sekund :)!


Heheh :P!


Jag var uttråkad på hotellet x)!


Aylin o ja <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0