29/03-2011

God kväll på er :)<333!

Hur mår ni :)<333?Själv mår jag bra :)!
Dagen började med att jag vaknade vid 07 : 10 fixade mig och drog till bussen,som var försenad igen -.-!Blir så irriterad -.-!Cianata missade bussen,men hon åkte bussen bakom mig hela vägen :)<333!Vi pratade på morgonen :)!
Hade uppdrag första lektionen,vi jobbade med nån uppgift,sen slutade vi tidigare,hade skit lång rast :)!Softade med cianta o lyssnade på musik :)<33!Sen hade vi läspass och lunch :)!Hade lång rast igen x)!Sen hade vi bkf i typ 5 min och vi fick sluttttaaaaaaa (A)!Vi slutade typ 3 timmar tidigare(och lite mer) XD!Sen drog cianta & jag till centrom,efter det drog vi hem,sjöng i tuben XD!Ooo blev så irriterad,det var en cp kille som stirrade värst i tuben -.-!Idiot!
Kom hem och pratade med pappa lite :)<333!Sen tittade jag på serbisk tv och lekte i fotoshopen hela dagen :D!Ska fixa ny design :D!Sen duschade jag och somade,efter det åt jag värdens godaste lasagne :D!Drev med min föräldrar och så :)!Gjorde ingen förutom fotoshop,lyssna på musik och smsa XD!
Kram <333



Älskar bilden (A)!I prag - Jag,maja & daja <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0