Lista :)!

Haha kör en lista,för att jag har så tråkigt jusst nu :)!

 

Namn: Andjela

Piercingar: Öron ?

Tatueringar: Nej,men vill ha!

Längd: 163 cm (tror jag)

Skostorlek: 38/39/40

Hårfärg: Brunt.

Fräknar: På sommaren av solen.

Motto: Decko balkanac,nosi zlatan lanac :D!

 

Kär? Mm :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja.

Tycker du att du är attraktiv? Haha,fan vet jag.

Dricker du? Ibland.

Röker du? Nepp.

Vilket schampo använder du? Tresemme

Vilken parfym använder du? Miss Dior Chérie ♥

Vad är du rädd för? Insekter, mörkret(ibland), skumma människor.

Gillar du att tvätta? Nej!!!

Gillar du berg- och dalbanor? Så där..

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Minns inte

Filmen du köpte? Vet inte heller xD

Låten du hörde: Marinko Rokvic - skitnica

Låten du laddade ner? Man down - Rihanna

Personen du ringde? Pappa ♥

Personen som ringde dig? Pappa ♥

TV-program du såg? Ljubav u zaledju :)

Person du tänkte på? De du :D!

 

 

Favorit...

Låt: Har många!

Sak att göra: Vara ute,vara med mina nära & kära,festa,bada,shoppa osv :)

Sport: Volleyboll & fotboll

Dryck: vatten,apelsin juice

Kläder: Beror på...men jeans och koftor kanske :)!

Film: Har några stycken.

Bil: Audi Q7 ♥

Serie: Los Serrano,ljubav u zaledju ♥

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja tyvär.

Gråtit över en flicka? Tror det.

Ljugit för någon? Ja,sorgligt men sant :/!

Varit i slagsmål? Haha nej.

Blivit arresterad? Nej!

Träffat någon från internet IRL? Wtf?!

 

Antal...

Gånger du varit kär? 3 tror jag

Gånger ditt hjärta brustit? Ja,många gånger.

Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag inte.

Tjejer du kysst? Öhh,ingen.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ 3-4

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två gånger :)

 

Senaste...

Boken du läste? Snabba cash

Personen du fick e-mail av? Sanja (fr Serbien)

Personen du fick brev av? Haha,av en liten tjej när jag gick i grund skolan :) ♥.

Personen du fick sms av? Boka ♥

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra helgen ♥ .

Saken du köpte? Idag,en linne.

 

Almänt..

Vad har du gjort idag? Varit med Maja,hos mina kusiner,hängt med min bror,Bratislav,Brankica och Milena :) ♥

Var det kul: Ja :)

Brukar du svära mycket? Tror det :(!

När stiger du upp på morgonen? Haha beror på,men ganska sent.

Vad har du på dig? Linne,shorts.

Vad ska du göra ikväll? Sova !

Vad är du allergisk mot? Pollen och lite annat.

Var har du ont? Ingenstans?!

Använder du hårspray? Ibland.

Kan du stå på händer? Nej :(!

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? JAAA :D !

Är du glad nu? Ja :)

Var du glad igår? Så där.

Vad dansar du till? Allt.

Stockholm är... ? En tung stad :)

Göteborg är... ? En tråkig stad tycker jag.

Kan du sjunga? Alla kan väl det :)?

Spaghetti eller makaroner? Både och :D!Men makaroner tror jag :)

Land du vill besöka? Serbien & Montenegro ♥

 


Kommentarer
Postat av: zaneta

Tycker du att du är attraktiv? Haha,fan vet jag.



ATKARTIV SOM FAN, VA SÄGER DU KVINNA? :o<3333

Gråtit över en pojke? Ja tyvär.

EN POJKE? :D



saknar dej bror! :(<33333



2011-06-17 @ 07:04:41
URL: http://stoltpolackkk.blogg.se/
Postat av: Andjie

Hahah så söt du är broder min.Jag älskar dig <33333333333

2011-06-18 @ 16:33:10
URL: http://bebbiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0