12/06-2011

Heej alla söta läsare :) ♥ !

Jag hoppas att alla mår bra :)!Jag hade inte tid för att uppdatera :(!Men berättar kort vad hände under dagarna :)!

Fredag

Vaknade vid 08 : 30 fixade mig och drog till jobbet,jobbade hela dagen.Efter jobbet hade jag en galan cykeläventyr med Dajana XD ♥ !Bästa!!! Jag satt på sätet och hon stod och cyklade enda till segeltorp,vi dog av garv. På vägen drev vi och sog min bebek och han gäng :D ♥ !Vi blev skit glada :D!
Sen så chillade jag & Dajana,vi drog till donken med henes syskon,Dajana & jag igen på en cykel haha XD!
Efter det studsade vi och chillade i Dajanas går. Sen hämmtade pappa & steffi mig :) ♥ !Sog igen min bebek :D!Chillade lite med pappa,stefan & farbror,sen skjusade pappa mig till alby,nikola & nemanja fira sin födelsedag :)!Det var soft där för utom alla myggjävlar -.-!


Lördag
Dagen blev lite upp & ner på morgonen menmen.
Jag bokade biljet till Serbien,åker 22/06 :D!Det ska bli kul. Iallafall,jobbade sen på dagen,pappa hämmtade mig efter jobbet,vi var hos mina kusiner. Sen på kvällen var vi hos Dajana :) ♥ !Jag,Dajana,Maja,Milan & Niko låg på studsmattan och misshandlade varandra,vi hade det jätte roligt :)!
Och då blev man försörd igen utav myggor -.-!Hela min kropp ser förstörd ut,är fan helt prickig -.-!
Pappa hämtade oss vid 1 och jag somnade direkt när jag kom hem.


Idag

Vaknade lite innan 11,tog det lung.Var på kungens kurva med mina föräldrar,köpte lite saker(slänger in bilder imorgon).Sen var jag hemma med Niko,så jag grillade och fixade middag oh gjorde kladdkaka :)!
Har inte gjord något mer :)!Tar det bara lungt :)!

Vi hörs sen,pus puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0